11 Mayıs 2010 Salı

PRENSES PASTASI


Bu cici pastayı ise daha önce yumurta ve diş pastalarını hazırladığım kuzum Defnemin 1. yaş günü için hazırladım.. Defnenin annesi canım arkadaşm Burcucum pastayı HANSEL ve GRATEL in sayfasında görüp beğenmiş ve benden rica etti.. Bende onları kırmadım.. Tasarımı yapanların ellerine sağlık benimde favori pastalarımdan biridir... Zaten yaklaşık 6 ay öncesinden karar vermişti Burcucum kızının pastasına yani ben 6 aydır nerdeyse her gün bu pastanın resmine baktım sayelerinde :)))
Kuzucuğun doğumgünü partiside çok güzeldi.. Ayrıca teşekkür etmek istediğim biriside Feyyazcım çünkü bu pastanın birsürü fotolarını çekti.. Ellerine sağlık burda sadece bir fotoğraf yayınlayabiliyorum ama birbirinden başarılı fotoğrafların için teşekkürler canım..
Defnecim bebeğim doğumgünün kutlu olsun.. Her daim gülsün güzel yüzün herzaman olduğu gibi.. Seni seviyorum canım...

Hiç yorum yok: