2 Mayıs 2010 Pazar

DENİZKIZI PASTA

Herkese selam, ben yine çok uzun bir ara vermişim ama bu aralar sipariş yoğunluğundan kaynaklanıyor neyseki.. İzmirliler bilirler geçtiğimiz haftalarda kitap fuarı açıldı..Biz ailecek kitapçıyızdır. Benim dayımda Doğan kitabın standını kurdu fuarda. Birçok yazar geldi ve bende ikramlardan sorumluydum.. İiki hafta boyunca ikram hazırladım bunun yanında da pasta siparişleri olunca yine birikti fotoğraflar. Oyüzden bugün yine birkaç pasta arka arkaya sunucağım sizlere.. İkram için hazırladığım ürünler ise birdahaki sunuma kalacak :(
Neyse lafı uzatmadan sizlere denizkızı pastamı sunuyorum.. Derin için hazırladım bu pastayı annesi bana kızını anlatırken o kadar narin bir kızı olduğunu ve onbu deniz kızına benzettiğini söyleyince tasarım kendiliğinden oluşmuş oldu..
Derincim doğum gününü birkerede burdan kutluyorum.. Nice senelere....

Hiç yorum yok: