16 Mayıs 2009 Cumartesi

DEFNE PASTASI


Herkese iyi hafta sonları diliyorum... Bugün çok özel misafirlerimiz vardı. Eşimin çocukluk arkadaşı ve eşi kızları Defne için yumurta toplamaya geldiler.. Bilmeyenler için bebeğin kırkı çıktıktan sonra tanıdıklar ziyaret edilip yumurta toplanır. Bir rivayete göre yumurta vermeyen evi sıçanlar basırmış :) Bizde yumurtalarımızı hazırladık fakat ben birde pasta yapmak istedim minik kızımız için üstünede yumurtalar ekledim. Annesi ve babası Burcu ve Özhan çok beğendiler pastayı ben de şeker hamurundan hazırladığım yumurtaları onlara verdim.. Bisüre Defne'nin odasını süsleyecekler... Güzel bi hediyem olsun istedim ve oldu sanırım...

Pastaya gelince çikolatalı pandispanya , çikolatalı krema ,muz , böğürtlen ve damla çikolatadan oluştu güzelde oldu...

Burcucum Özhancım Defnecim Allah sizi hiç ayırmasın. Nice nice uzun ömürler diliyorum miniğe iyki doğdun...

3 yorum:

Seda dedi ki...

Melikecim çok cici olmuş lezzetininde nefis olduğuna eminimellerine sağlık,sevgiler....

Nur Vural dedi ki...

Yumurtalar çok sevimli görünüyor.

Ellerine sağlık

eda'lı tatlar dedi ki...

çok teşekkür ederim