17 Nisan 2009 Cuma

NEMO PASTASI


Pasta yapmaya başladığımdan beri doğumgünlerine pasta yapıp hediye olarak el emeği göz nuru pastalarımı götürmekten çok hoşanıyorum...

Buda minik yeğenim Yasemin'in okulda kutlayacağı doğumgünü için ona süpriz hazırladığım hediyem. Pastayı kakaolu pandispanya , kakaolu pastacı kreması , parça çikolata ve vişneli hazırladım.Bu kadar rahat yazdığıma bakmayın tam 3 koca uykusuz gecenin eseridir bu şirin hediye.Buna rağmen pastayı gördüğünde yüzünün ifadesini malesef ki göremedim ama annesinin söylediğine göre havalara uçmuş e buda bana yetti. Hatta pastanın tadını sormak çok sonra aklıma geldi :) Ama onunda tam not aldığını duyunca rahat bir uyku çekebildim sonunda...

Canım Yasemin'imin doğumgününü tekrar kutluyorum...

1 yorum:

Seda dedi ki...

yorumun için çok teşekkür ederim canım...neden olmasın elbette tanışabiliriz :)))bir dahaki blogcular buluşmasında görüşürüz mesela en yakın...çok sevinirim :))