5 Haziran 2009 Cuma

KALP YAĞMURU PASTA

Biraz arayı açtım bu aralar ama sanırım bu pasta kendimi affettirir sizler... Pastanın siparişini teslim ettiğim günün sabahı aldım. Pasta yapanlar bilirler aynı gün içinde pasta yapmak zordur. Fakat siparişi aldığım kişi arkadaşımdı ve erkek arkadaşının doğumgünü için bir pasta istedi , kıramadım. İykide kırmamışım çünkü herşey yolunda gitti ve tam zamanında yetişti. Pasta çikolatalı böğürtlenli idi. Çok lezzetli olmuş arkadaşımdan gelen yorumlara göre.. Bende Serdal beyin doğumgününü kutluyor nice uzun ömürler diliyorum..

Banner ım yeni fark ettiyseniz.. O bayan kim tahmin edin?? BENİM... Evet o benim karikatürüm. Yine fikir hocam Elifçiğim den süper bi fikir daha geldi ve İzmirde bir alışveriş merkezinde karikatürümü çizdirdik. Ve bilgisayarda bana bu şık bannerı hazırladı.. Elifçim sana nasıl teşekkür etsem azdır en büyük destekçimsin seni seviyorum canım arkadaşım iyki varsın iyki yanımdasın....

7 yorum:

in dedi ki...

cute ^^

derya simsek dedi ki...

edacımmm herşey için tekrar teşekkür ederim..gerçekten çok kısa bir zamanda büyük bir mutluluk yarattın.sayende çok mutlu oldum,sevdiğimide çok çok mutlu ettim :) pastayı görünce inanamadım.pasta geldiğinde kesmeye kıyamadım önce bi ama tadınıda merak ediyodum :D okadar güzeldiki görünüşü ama tadıda çok güzeldi! yani 10 üstünden görünüşe 10,yine 10üstünden tadınada 10 puan verdik!!seni ve ege bebeği kocaman öpüyorum!!ellerine sağlık yüreğine sağlık canım benim!

Unknown dedi ki...

Pasta çok güzeldi.Tadı ise mükemmel.Yer mekan pastayı getiren kişi herşey tarifi olmayacak şekilde güzeldi.Ellerinize kollarınıza sağlık.
Koca bebek (o bana öyle diyor :) ) Pastayı çok beğendi.

Nilüfer dedi ki...

BAYILIYORUM BÖYLE ŞEKER HAMURLU PASTALARAİ, AMA HİÇ CESARET EDİP DENEMEDİM, BENİMDE ÇEVREMDE ŞEKER HAMURLU PASTALAR YAPAN ARKADAŞLARIM VAR, KARİKATÜRÜNÜZ ÇOK İYİ BİR FİKİR OLMUŞ, ÇOK HOŞSUNUZ, PASTANIZDA HARİKA, ELLERİNİZE SAĞLIK,
SEVGİLER..

eda'lı tatlar dedi ki...

çok teşşekkür ederim nilüfer hn. sizinde eşiniz sayesinde farklı lezzetlere sahip olduğunuza eminim karadeniz mutfağına bayılırım..

deryacım koca bebeğinle nice doğum günleri kutlarsın umarım da ben de hep yaparım mutluluk pastalarınızı..

derya simsek dedi ki...

CANIM BENİM İNŞALLAH AMİN :d

Adsız dedi ki...

Canım arkadasım... guzel iltifatların için tesekkurler ama su da bır gercek ki sende bu marifet bu beceri olmasa bu işi bu kadar kısa surede bu buyuk başarıyı yakalayamazdın...