22 Mart 2009 Pazar

Sonunda....

Uzun zamandır yapmayı hayal ettiğim bir şeydi blog oluşturmak. yaklaşık 6 - 7 aydır bazı blogları takipteyim. Ama faliyete geçmeden önce başka bir hayalimi daha gerçekleştirmeliydim ki buda blog oluşturmamı sağlıyacak olan pasta kursuna başlamaktı. Nihayet pasta kursundayım ve sonunda blogumu oluşturdum....



Ben İzmir de yaşıyorum ve İzmirliler bilir ki burda kurslar konusunda biraz sıkıntımız var. İstenileni verebilecek kurs sayısı yok denecek kadar az. Benim devam ettiğim kurs ise yeni açılmamasına rağmen onu bulmam biraz zaman aldı ama sonunda buldum ve şu anda devam ediyorum.



Denediğim tatları sizlerle paylaşmak için burdayım....

1 yorum:

Adsız dedi ki...

HAYIRLI OLSUN SİTEN GÜZEL OLMUŞ İŞ YERİNDEN Bİ ARKADAŞA PASTA ARIYORDUK SİTENE RASTLADIK UMARIM HER ŞEY GÖNLÜNCE OLUR GÖZDE:))